Cégünkről

1992 óta büszkén vállaljuk, hogy a legfontosabb célkitűzésünk, az emberek biztonsága és kényelme!

A MASCO Kft. fő célkitűzése

Célkitűzésünk legfontosabb szempontja, hogy az emberek kényelemben és biztonságban éljenek. Mindezt pedig úgy kívánjuk elérni, hogy a kaputechnikához és vagyonvédelemhez kapcsolódó termékeket, és a szorosan hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokat a lehető legmagasabb színvonalon, és szakértelemmel értékesítsük viszonteladóink, és telepítőink számára.

Cégünk 1992 óta látja el a biztonságtechnika és kapuautomatizálás körébe tartozó európai, amerikai és ázsiai termékek képviseletét Magyarországon. Meghatározó piaci szereplővé váltunk ezen a területen, így a vevőkkel való odaadó törődés mellett a bevezetett minőségbiztosítási rendszerekkel segítjük a folyamatos és dinamikus fejlődésünket.

Új székhelyünk, amit 2017 augusztusában nyitottunk meg, az 1131 Budapest, Reitter Ferenc utca 166 szám alatt található. Ide várjuk szeretettel Kedves Vásárlóinkat, mintegy 2700 négyzetméter nagyságú üzletünkbe és a vele egy épületben működő irodaházunkba. Ingyenes parkolási lehetőséggel várjuk Ügyfeleinket, a könnyen megközelíthető Székházunkba, és boltunkba.

Bemutatótermünkben legyen vendégünk egy kávéra! E közben kérhet tájékoztatást kollégáinktól elektronikus és mechanikus beltéri és kültéri vagyonvédelmi, tűzvédelmi és nyílászáró automatizálási rendszerekről.

1c3343c7-514a-41e4-917b-a02987634505.png?v=null.1644986634e43ea24e-fec8-4c45-b374-4f6f951bdf7d.jpeg?v=null.1644986634

Cégünk nem csak az Ön vásárlását szeretné egyszerűsíteni és megkönnyíteni, hanem vásárlás utáni időszakban is hathatós segítséget adni a legjobb tudásához mérten. A vásárlói igények ez irányú kielégítése miatt hoztuk létre a helpdesk szolgáltatást, mely teljes körű műszaki segítséget nyújt a vásárolt termékeinkkel kapcsolatban. Helpdesk szolgáltatásunk szorosan együttműködik a műszaki osztályunkkal, ahol nem csak a jelen problémáira keresünk megoldásokat. Kollégáink az újonnan bevezetni kívánt műszaki cikkeket, a piacra való bevezetése érdekében, menedzselik, és teljes körű ismereteket szereznek róluk folyamatosan. Ennek érdekében rendszeresen képzéseken vesznek részt, hogy az újonnan bevezetni kívánt termékek paramétereivel teljes mértékben tisztában legyenek. Így megfelelő tudással rendelkeznek ahhoz, hogy hatékonyan tudjanak segíteni Önnek, mint meglévő ügyfelünknek. A helpdesk szolgáltatás a megvásárolt termékek feltelepítésével kapcsolatban nyújt hathatós segítséget, míg a műszaki osztály más formában is segít, így előadást vagy oktatást is tart, igény szerint.

Műszaki támogatást kérhet hétfőtől péntekig, 08:00 órától egészen 17:00 óráig, a +36 1 390 4170-es telefonszámon, vagy a következő e-mailen: masco@masco.hu. E-mailen történő megkeresés esetén kevesebb, mint 24 órán belül választ kap kérdéseire.

Természetesen személyesen is ellátogathatnak székhelyünkre a Reitter Ferenc utca 166. szám alá, a XIII. kerületben, illetve bármelyik szaküzletünkben kérhetik szakmai segítségünket. Műszaki munkatársaink tartják legtöbbször az előadásainkat. Ennek helyszíne a székházunk, illetve külső helyszínen megszervezett, oktatás, előadás, illetve szeminárium. Tapasztalt kollégáinkat felkereshetik személyes konzultációval kapcsolatban is, akár egy adott termékcsoporttal kapcsolatban is kérhetnek személyes szakmai tanácsadást. Az itt felsorolt műszaki segítségek és az összes tanácsadás és előadás teljesen ingyenes látogatható bárki számára.

Rengeteg segítség mellett vásárlóink igénybe vehetik a tőlünk vásárolt termékekre érvényes szerviz szolgáltatásunkat. Szervizünk a központi telephelyünkön található, amennyiben bármilyen műszaki probléma adódna, ebben az esetben személyesen vagy postai úton eljuttathatják a meghibásodott eszközt. Munkatársaink a felmerülő problémát helyben kezelik, amennyiben hibás, javítják. Egyéb problémák esetén pedig a napi szinten kapcsolatot tartó márkától kérhetünk hathatós tanácsot, és támogatást.